Kurs Tutorski I stopnia
[vc_row title_underline=”underline” swatch=”swatch-klanza-zolte-tlo”][vc_column][vc_column_text]
Wspólnie z Instytutem Tutoringu Szkolnego serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w kursie Tutorskim I stopnia.
3 główne powody, dla których nie można przejść obojętnie obok tego kursu:
- zdobędziecie wiedzę i umiejętności z zakresu tutoringu szkolnego na wszystkich poziomach edukacji,
- poznacie narzędzia do wprowadzania tutoringu w pracy z dziećmi i młodzieżą
- będziecie przygotowani do współpracy z rodzicami w nawiązaniu do metody tutoringu szkolnego.
Tutoring szkolny stwarza okazję do wprowadzenia w szkole innowacyjnego programu, który wzmacnia diagnostyczno-profilaktyczne zadania szkoły, pozwalając na poprawę panującej w niej atmosfery, dając szansę na zwiększenie frekwencji uczniów i ich osiągnięć szkolnych.
Serdecznie zapraszamy:
- dyrektorów,
- nauczycieli,
- pedagogów,
- psychologów,
- przyszłych nauczycieli,
- oraz wszystkie osoby, którym bliskie są nowatorskie metody pracy pedagogicznej.
Szczegółowe informacje w Ogłoszeniu oraz na stronie Instytutu Tutoringu Szkolnego
Uczestnicy kursu otrzymują:
- Zaświadczenie ukończenia kursu tutorskiego – warunkiem jest pełna realizacja kursu,
- Wymagana jest 100% frekwencja. Ewentualne nieobecności wymagają uzupełnienia poprzez samodzielne opracowanie eseju na podstawie wskazanej literatury,
- Certyfikat Tutora I stopnia po realizacji 20 godzin tutoriali i odbyciu superwizji z tutorem-trenerem.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Program i harmonogram Kursu:
- Pedagogika dialogu podstawą tutoringu szkolnego,
- Budowanie relacji oraz współpracy w tutoringu szkolnym. Podstawowe narzędzia
- Rozpoznawanie mocnych stron ucznia i ich wykorzystanie w pracy tutorskiej. Problem motywacji i motywowania,
- Wyznaczanie celów tutoringu oraz budowanie planów i programów ich osiągania. Znaczenie SMART dla budowania motywacji,
- Towarzyszenie, monitorowanie oraz motywowanie w realizacji planów i ścieżek rozwoju,
- Informacja zwrotna i autorefleksja w tutoringu. Ewaluacja pracy ucznia – ewaluacja pracy tutora,
- Kreatywność tutora i kreatywność ucznia w świetle pedagogiki i psychologii twórczości,
- Etyka, wartości i prawo jako wyznaczniki i narzędzia w pracy tutora.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row title=”Najważniejsze informacje” subtitle=”czyli gdzie, kiedy i za ile ” title_underline=”underline” top_decoration=”triangle” width=”no-padded”][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]
Miejsce kursu:
Sale szkoleniowe Stowarzyszenie KLANZA
ul. Poplińskich 12
Poznań[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]
Terminy zjazdów (sobota/niedziela):
- 24-25 lutego, godz. 9:00-17.00
- 17-18 marca, godz. 9:00-17.00
- 7-8 kwietnia, godz. 9:00-17.00
- 19-20 maja, godz. 9:00-17.00
W wypadku niezawiązania się grupy kurs nie odbędzie się.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]
Koszt i warunki udziału:
Koszt: 1000 zł – płatne w całości lub w ratach.
Wpis na listę uczestników odbywa się po przesłaniu Karty Zgłoszeniowej oraz wpłaceniu zaliczki w wysokości 300 zł na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. W przypadku nie zawiązania się grupy zaliczki zostaną zwrócone.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row title=”Kontakt z organizatorem:” title_underline=”underline”][vc_column][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
tel.: 602 248 001
mail: biuro@tutoring.org.pl
strona: www.tutoring.org.pl
[/vc_column_text][vc_single_image images=”4990″ align=”center”][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
tel.: 607 643 378
mail: a.kaczmarczyk@klanza.poznan.pl
[/vc_column_text][vc_single_image images=”326″ align=”center”][/vc_column][/vc_row]