Kurs Tutorski I stopnia

[vc_row title_underline=”underline” swatch=”swatch-klanza-zolte-tlo”][vc_column][vc_column_text]

Wspólnie z Instytutem Tutoringu Szkolnego serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w kursie Tutorskim I stopnia.

3 główne powody, dla których nie można przejść obojętnie obok tego kursu:

  • zdobędziecie wiedzę i umiejętności z zakresu tutoringu szkolnego na wszystkich poziomach edukacji,
  • poznacie narzędzia do wprowadzania tutoringu w pracy z dziećmi i młodzieżą
  • będziecie przygotowani do współpracy z rodzicami w nawiązaniu do metody tutoringu szkolnego.

Tutoring szkolny stwarza okazję do wprowadzenia w szkole innowacyjnego programu, który wzmacnia diagnostyczno-profilaktyczne zadania szkoły, pozwalając na poprawę panującej w niej atmosfery, dając szansę na zwiększenie frekwencji uczniów i ich osiągnięć szkolnych.

Serdecznie zapraszamy:

  • dyrektorów,
  • nauczycieli,
  • pedagogów,
  • psychologów,
  • przyszłych nauczycieli,
  • oraz wszystkie osoby, którym bliskie są nowatorskie metody pracy pedagogicznej.

Szczegółowe informacje w Ogłoszeniu oraz na stronie Instytutu Tutoringu Szkolnego

Uczestnicy kursu otrzymują:

  1. Zaświadczenie ukończenia kursu tutorskiego – warunkiem jest pełna realizacja kursu,
  2. Wymagana jest 100% frekwencja. Ewentualne nieobecności wymagają uzupełnienia poprzez samodzielne opracowanie eseju na podstawie wskazanej literatury,
  3. Certyfikat Tutora I stopnia po realizacji 20 godzin tutoriali i odbyciu superwizji z tutorem-trenerem.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Program i harmonogram Kursu:

  1. Pedagogika dialogu podstawą tutoringu szkolnego,
  2. Budowanie relacji oraz współpracy w tutoringu szkolnym. Podstawowe narzędzia
  3. Rozpoznawanie mocnych stron ucznia i ich wykorzystanie w pracy tutorskiej. Problem motywacji i motywowania,
  4. Wyznaczanie celów tutoringu oraz budowanie planów i programów ich osiągania. Znaczenie SMART dla budowania motywacji,
  5. Towarzyszenie, monitorowanie oraz motywowanie w realizacji planów i ścieżek rozwoju,
  6. Informacja zwrotna i autorefleksja w tutoringu. Ewaluacja pracy ucznia – ewaluacja pracy tutora,
  7. Kreatywność tutora i kreatywność ucznia w świetle pedagogiki i psychologii twórczości,
  8. Etyka, wartości i prawo jako wyznaczniki i narzędzia w pracy tutora.

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row title=”Najważniejsze informacje” subtitle=”czyli gdzie, kiedy i za ile ” title_underline=”underline” top_decoration=”triangle” width=”no-padded”][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Miejsce kursu:

Sale szkoleniowe Stowarzyszenie KLANZA
ul. Poplińskich 12
Poznań[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Terminy zjazdów (sobota/niedziela):

  • 24-25 lutego, godz. 9:00-17.00
  • 17-18 marca, godz. 9:00-17.00
  • 7-8 kwietnia,  godz. 9:00-17.00
  • 19-20 maja, godz. 9:00-17.00

W wypadku niezawiązania się grupy kurs nie odbędzie się.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Koszt i warunki udziału:

Koszt: 1000 zł  – płatne w całości lub w ratach.
Wpis na listę uczestników odbywa się po przesłaniu Karty Zgłoszeniowej oraz wpłaceniu zaliczki w wysokości 300 zł na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. W przypadku nie zawiązania się grupy zaliczki zostaną zwrócone.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column][vc_column_text]

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row title=”Kontakt z organizatorem:” title_underline=”underline”][vc_column][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

tel.: 602 248 001
mail: biuro@tutoring.org.pl 
strona: www.tutoring.org.pl

[/vc_column_text][vc_single_image images=”4990″ align=”center”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

tel.: 607 643 378
mail: a.kaczmarczyk@klanza.poznan.pl

[/vc_column_text][vc_single_image images=”326″ align=”center”][/vc_column][/vc_row]

Przewiń na górę